piątek, 15 lipca 2011

PODZIĘKOWANIA i Wędrownik

Podziękowania przez duże "P" są dla wszystkich zaglądających i zostwiających swój ślad. Dzięki Waszym śladom, pomimo deszczu dzisiaj, u mnie świeci piękne słońce. Jestem ogromnie za to wdzięczna i obiecuję niedługo podziękować jeszcze ładniej.

A terez kolejne zdjęcia. Otóż po raz drugi biorę udział w zabawie na Forum Scrapppassion wędrujących albumów. To już 28 edycja. Mój album ma tytuł: "Rozkwitnij!". Oto on, choć na razie bez mojego wpisu:







i troszkę detali:





8 komentarzy:

kachasek pisze...

przepięknie rozkwitł!!!

Kasia Udalska pisze...

Wow!!!! Genialny, bardzo oryginalny, a przy tym jakże optymistycznie kolorowy :)

Eawera pisze...

Ile kolorów! Super!

Eawera pisze...

Zapraszam do mnie po wyróżnienie:)

JagaBa pisze...

Przepięknie radosny,już nie mogę doczekać sie kiedy do mnie doleci:))))

Ronniexlove pisze...

` Łoo *.* śliczne :3

www.fashion-v.blogspot.com

best stretch mark creams pisze...

WOW! Such creativity is much appreciated.

Star Trek Voyager dvd pisze...

so cute, I want to own one!