poniedziałek, 9 stycznia 2012

Zaległości świąteczne - kartki

Ale mam tempo. Do Wielkanocy może się wyrobię....

Na razie tylko część świątecznych kartek. Niewiele ich powstało, bo nie bardzo lubię robić kartki, ale jednak się przemogłam, jednocześnie starając się, aby ich forma była inna, ciekawa.

Pierwsza kartka powstała na gotowej, potrójnej bazie kartkowej, w której wykrojnikiem wycięłam otwór, tak żeby powstał efekt 3D. Aniołek z Galerii Papieru, a reszta papierów to karolowa kolekcja świąteczna. Dodatki: perełki w płynie, bawełniana koronka, złota wstążka i sznurek. Środek również zdobiony, między innymi napisem - dość nietypowo umieściłam go właśnie tu.




Następnie komplet trzech kartek. Jako baza występują tu kwadratowe karnety, które kupiłam daaaaawno temu w Ikei. Plus aniołki z Galerii Papieru. Troszkę brokatu, gałązki jodłowe, filcowe kółko, napis i kryształek i gotowe:



Inna forma - to jest to co lubię w kartkach, że nie muszą być tradycyjnie rozkładane. Od dawna podziwiam wytwory Moni i z zapartym tchem odwiedzam Jej Papierową Krainę. Tam zobaczyłam kartkę namiotową - dla mnie super forma. Papiery z Lidla - bardzo ładne wzory i dobra grubość, do tego choineczka ze Scrapińca i gałązki, niektóre z brokatowego papieru kolorowego, który kupiłam w moim papierniku - jest świetny! Z tyłu - tag w kieszonce - miejsce na napisanie świątecznych życzeń. Acha - a jako baza bardzo piękny złoty karton, który tu wyszedł bardziej żółto niż złoto - niestety!



1 komentarz:

Offca pisze...

do Wielkanocy jeszcze daleko :)
ostatnia karteczka jest świetna :)