sobota, 25 maja 2013

CHWALĘ SIĘ!!!

Jestem ogromnie szczęśliwa, bo zostałam wybrana Fanem Miesiąca Maja w Lemonade!
Koniecznie zajrzyjcie! Można tam przeczytać parę słów o mnie.

Powiem tylko, że Lemonade uwielbiam, odkąd tylko powstało. Pamiętam jeszcze Żabcię, które robiła "badania rynkowe" na forum skrapowym. I powstały cudne stemple z POLSKIMI  napisami! Dla mnie rewelacja. Mam je do dziś i świetnie się sprawdzają. Potem w ofercie pojawiły się papiery. Bardzo je lubię. Lemonade to dla mnie też taka "skrapowa deska ratunkwa", bo te papiery pasują na wszystkie okazje. Szczególnie, gdy mam mało czasu na wykonanie zamówienia, sięgam po ich papiery, zamawiam, jadę po odbiór (dzięki Bogu mam niedaleko) i tnę! Są świetne szczególnie do szarpania. Odpowiednio grube i wytrzymałe. Szczerze polecam!

Bardzo dziękuję za wyróżnienie i pozdrawiam lemonadowy Zespół!

2 komentarze:

BALSAM TREE Alexa pisze...

no brawo

Tanitta pisze...

Serdeczne gratulacje :)