czwartek, 19 marca 2015

Kartka wielkanocna

Witam Wszystkich! Trochę Was teraz tymi kartkami pozamęczam, bowiem wpadłam w kartkowy ciąg, a to za sprawą mojej Mamusi, która na CraftWawie spytała nieśmiało: "A może byś jakąś kartkę na Wielkanoc zrobiła? Bym cioci wysłała." To kupiłam tekturki w Agaterii i zaczęłam robić. Tyle, że na agateriowych tekturkach się nie skończyło.

Tym razem kartka z napisem z AGATERII i puchatym jajeczkiem.




Powiem Wam, że takie kartki to idealna forma, żeby zużyć resztki papierów, czy tez wykorzystać te małe 15x15, jak też pokopać w dawno zapomnianych przydasiach i dokleić je gdzie się da!

Obrodziło ostatnio w wielkanocno-wiosenne wyzwania, u mnie obrodziło w takie kartki, więc zgłaszam kolejną kartkę na wyzwanie do mojego ulubionego skelpu NA STRYCHU:


....a to jeszcze nie koniec kartek wielkanocno-wiosenno-innych!

Brak komentarzy: