sobota, 3 lipca 2010

Obiecany ciąg dalszy

I znowu prezent na zakończenie trzeciej klasy. Oprawione podziękowania oraz biżuteria i opakowanie. Całość stanowi komplet.

Użyłam przepięknych papierów z I Lowe Scrap - Romanca, kwiatuszków i perłowych środków ze Scrap.com.pl, stempli z Polpompu oraz rewelacyjnej ramki (i nie tylko) ze Scrapińca.













A na koniec, za zgodą zamawiającej, chciałabym pokazać jak wyglądają niektóre (losowo sfotografowane) prace dzieci, które znalazły się w dziękczynnym albumie. Ja byłam pod wrażeniem staranności wykonania.

6 komentarzy:

Berberis pisze...

uroczy komplet!!!
śliczne kolorki, dodatki - całość prezentuje się SUPER!!!

jolutka123 pisze...

Ale się napracowałaś, a efekt końcowy wspaniały!!! Piękny ten komplet:)

Karolina pisze...

Weszłam tu prosto ze scrappassion. I musze wyjśc, bo jestem zazdrosna:) Przepiękne te Twoje dzieła. Kolory, elegancja. Cudo. Nic więcej nie napiszę;) Ale i tak będę obserwować dalszy ciąg poczynań...

fasoolka pisze...

Wspaniały prezent, wspaniałe wykonanie, jestem pod ogromnym wrażeniem, BARDZO mi się podoba!!!

Magdalena Deberny pisze...

Piękny! Widać że pracochłonny... Bardzo mi się podobają Twoje prace :)

rafija pisze...

taki album w podziece to chyba marzenie kazdego pedagoga :)