poniedziałek, 8 listopada 2010

Fimowe bransoletki

 Jak już wcześniej pisałam, zamierzam skupić się na biżuterii z robionymi przeze mnie elementami z Fimo. Tutaj koraliki ulepione już jakiś czas temu. są drobne, dlatego dużo do nich dodatków.

 Jesienna - trójsznurkowa (koraliki nawleczone na sznuerk), okazała, dodatkowo dołożone szklane korale i przepiękne czekoladowe korale cermiczne.



Kontrastowa Cza-Cza - bransoletka z cyklu dzwoniących. Piękne chabrowe korale ceramiczne oraz, nietypowo, dodałam do tego kolor bordowo-burgundowy. Wygląda bardzo ciekawie, przyznam, że na żywo prezentuje się dużo lepiej.



Pastelowa Cza-Cza - również dzwoniąca bransoletka, tu do fimowych koralików dodałam też drobne korale zielonego agatu.


Zmieniłam zdjęcia - są troszkę lepsze, ale to i tak nie jest mistrzostwo świata...

Brak komentarzy: