środa, 6 stycznia 2010

Szczęścia w Nowym Roku

Jakoś tak bardzo nieśmiało i cichutko składam Wam życzenia na Nowy Rok. Oby był szczęśliwy i spełniony. Dla mnie będzie pełen nadziei i obaw - dużo po nim oczekuję, ale... cicho sza - żeby nie zapeszyć.

Po bardzo skrapowej końcówce ubiegłego roku (niebawem pokażę), tym razem biżuteryjnie. Trochę przekornie, bo bardzo bizantyjsko. Tak też nazwałam tę kolekcję. Rokrocznie w okresie karnawału nachodzi mnie chęć na kiczyk, który jednakowoż pięknie prezentuje się z bardzo prostymi w formie i jednolitymi w kolorze kreacjami.











I jak się to Wam podoba?

3 komentarze:

Calista pisze...

piękne, zwłaszcza 1 kolczyki

mi osobiście kiczem ie trącą ;)

bardzo oryginalny pomysł :)

aaaasssssaaaaa pisze...

podoba się:) może nie w moim stylu ale jest elegancko i w klimacie:)
Wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

ipsa pisze...

tworzysz cudowną biżuterię:) jestem zachwycona:)