wtorek, 10 grudnia 2013

Świąteczne zawieszki - hurt!

Było ich aż 80! Wszystkie na Scrapińcowych bazach (przy okazji ogromnie dziękuję Pani Dominice za cierpliwość). Zawieszki świąteczne do prezentów: miały być duże, tak żeby po odwiązaniu od torby mogły służyć jako ozdoba np. okna. Dlatego są dwustronne, a wstążki zostały zawiązane tak, żeby z jednej i z drugiej strony wyglądały atrakcyjnie. Nie mogło też być dużo wystających i delikatnych elementów, żeby przy torbach się nie zniszczyły. 

Ozdoby zrobiłam z papierów Galerii Papieru - Czułe słówka oraz Kapuśniaczek i z papierów Galerii Rae (zielone elementy). Do tego plastikowe kamyczki nawinięte na drucik, dzwoneczki, perełki w płynie, brokat i mnóstwo wstążki.

Są trzy rodzaje zawieszek: Bombki, Dzwonki i Gwiazdki - tak żebym do reszty nie zwariowała wycinając tyle jednakowych elementów. Przy okazji zrobiłam małą statystykę, i tak: wydziurkowałam dziurkaczami 432 elementy, zakręciłam Big Shotem 810 razy i zawiązałam 243 wstążki! Jestem z siebie dumna!!!












Najważniejsze, że się podobały! Teraz czekam na zdjęcie na torbach!

1 komentarz:

BALSAM TREE Alexa pisze...

bardzo ładny efekt końcowy